Sayfalar

24 Aralık 2011 Cumartesi

Ecoşsuz ilk akşam!

Bu akşam kızım okulda kalacak, pijama partileri varda:))  İlk defa ayri bir gece geçireceğiz! Onsuz ev çok sakin, çok tuhaf! Boş!!!
Eve geleli 2 saat oldu. 2 saat trafikde geçen çileden sonra yorgun, bezgin ve aç bir şekilde eve vardim. Yemek yok. Alis veriş icin markete gitmeye Dilek'in hali yok. Kendimi eve zor atmişim. Bugün pişirmeyi planladigim sey için cikardigim yumurtalar var ama eksik malzemeleri almaya gidemedigim icin aklimdakini yapamiyacağim. En güzeli ve de kolayı yumurta yapmak! Dolaptan  beyaz peyniri, önceki gün yarisini salataya koydugum kirmizi biberi çikarttim. Biraz maydanoz kiydim. İki yumurtayi sütle çırpıp, diger malzemelerle beraber bir güzel pişirdim. Pardon, önce üstüne biraz dil peyniri de koydum, üstüne kapaği kapatip, dil peynirleri eriyene kadar bekledim. Öbür tarafta dolaptan geçenlerde aldigim bayat zeytinli ekmegi cikardim, tost makinasina koydum. Üstüne de Cigdemciğimin Italya'dan getirdigi zeytinli truf mantari ezmesini sürdüm. Şarabimi ilk iş dolaptan cikarip açmistim zaten. Ohhhhhh! Bir aksam da kafami dinliyeyim ama dimi... Nasil dinliyeceğimki! Aklim kizimda! Yemek işi bitti. Birşey pişiremedim. Daha dogrusu istediğim şeyi pişiremedim, yoksa üçüncü ekmeğim fırında ama fiyasko, kabarmiyor:( Insallah tadi guzel olur! En iyisi size dün yaptiklarimi anlatayim, çünkü bir şekilde kendimi oyalamam lazım!
Dün hem çok sıkıntılı hem de çok eğlenceli saatler geçirdim. Ben uzun zamandir bu kadar güldüğümü hatirlamiyorum. Dün uzun zamandir görüşemedigim ortaokul-lise arkadaslarimla oöğle yemeği yedik. Buluştuktan 5 dakika sonra öyle bir haldeydikki, sanki o yillara geri dönmüstük. İnsanin eski(yoksa uzun sürelimi desem?) arkadaşlari gibisi yok! Ne kadar zaman görüşemediğinin önemi yok, biraraya geldiğin zaman hersey eskisi gibi devam ediyor:)) Benim blog günün olayiydi ve sağolsun sevgili arkadaslarim da bana tam destek verdi. Hatta buluşmamız biranda iş toplantısına döndü:))  Toplantıda alinan kararlari açikliyorum:
Ahmet - Blog Genel Müdürü
İpek - Medya Direktorü (daha iyisini bulma ihtimalim yok, 1 numara!)
Burçin - Yönetim Kurulu Üyesi
Mert - Yönetim Kurulu Üyesi
Kadro süper!
Keşke mümkün olsa da beraber çalışabilsek ama biz birbirimizle uğraşmaktan, gülmekten ne kadar iş yapabilirdik, o biraz şüpheli işte!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?