Sayfalar

3 Ağustos 2012 Cuma

Kremalı Mantarlı Makarna


2-3 diş sarımsağı ince kıyıp ya da eziciyle ezip zeytinyağında sarımsak kokusunu duyana kadar birazcık çeviriyorum. Sonra minik küp küp kesilmiş orta boy soğanın yarısını ekliyorum ve soğanlar şeffaflaşana kadar pişiriyorum. Temizlenip kesilmiş kestane mantarlarını koyup, mantarlar piştiğinde de bir küçük kutu krema ekliyorum ve makarnanın suyundan 1-2 kaşık. Biraz çekince de 1-2 yemek kaşığı rendelenmiş parmesan karıştırıp altını kapatıyorum. Ben kremalı makarnalarda yassı spagetti, bavetteyi tercih ediyorum. Makarnayı tuzlu suda haşlayıp süzdükten sonra sosla ve kıyılmış taze fesleğenle karıştırıyorum. Servis ederken de üzerine bol rendelenmiş parmesan peyniri. Tamamdır, bayılırım:))))
Afiyet Olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?