Sayfalar

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Ton Balıklı Arpa Şehriye Salatası


Bu aralar bizim evde arpa şehriyesi pilavi favori yemeğimiz! Bildiğiniz pilav gibi pişiriyorum, arpa şehriyeyi zeytinyağ+tereyağ karışımında biraz kavuruyorum, 1 su bardağı arpa şehriyesine 2 su bardağı su, tuz  ve Melina'nın İtalya'dan getirdiği tavuk tozundan koyuyorum. Ece bayılıyor:)) Bu pilavı yapmaya başladığımdan beri de onunla ton balıklı bir salata yapmak vardı. Geçen cuma OnganiKanyon'dan aldığım bezelyeleri buharda haşladım. Bir domatesin çekirdeklerini çıkartıp, minik küp küp doğradım. 4-5 tane kornişonu da ikiye bölüp, küçük küçük kestim. 2 tatlı kaşığı kapari, bol kıyılmış nane, 1 kutu süzülmüş ton balığı ve diğer bütün malzemeleri arpa şehriyesi pilavına karıştırdım. Sos olarak da sadece elma sirkesi ve sızma zeytinyağ koydum. Biz çok sevdik, umarım siz de beğenirsiniz!
Afiyet Olsun:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?