Sayfalar

8 Haziran 2012 Cuma

Eda Kebap


Taktım mı takıyorum bazen, birinden duyayım ya da bir yerde göreyim, yerini bulana kadar, gidip yiyene kadar içim rahat etmiyor! Eda Kebap'a da takmıştım, meğer burnumuzun dibindeymiş senelerdir! Olsun geç olsa da bulduk:)) Deyme meşhur kebapçılara 10 basar bence! Yemeklerin lezzeti, servisi, işinin başındaki sahibi...Biraz salaş ama böylesi daha iyi!
Oturur oturmaz mezeler gelmeye başlıyor...


Humusun hem kendi, hem üstündeki pastırması harika!  Yanına koydukları muhammara, ki ben bir dahaki sefere ayrıca getirmelerini istiyeceğim, çok güzel. Gavurdağı salatası taze yapılmış, ekşisi, cevizi kararında. Patlıcan salatası da tam olması gerektiği gibi. Hepsi birbirinden lezzetli!

Eşimin yeğeni gelmişti, ailecek gittik, hepimiz beğendik!
Yemekten sonra tatlı için, şimdi bir de havuç dilimi varsa tam olur dedim, "Var tabii, Kilis'den geliyor" dediler ve beni mest ettiler. Ama havuç dilimi Gaziantep'de yediklerim gibi değildi, biraz kuru geldi bana!

Kebabı ortaya karışık istedik, adana, çöp şiş, pirzola ve küşleme. Hafif acılı marinesiyle çok lezzetliydi hepsi!
Canımız kebap istediği zaman nereye gideceğimiz belli oldu artık, öyle söyliyeyim:))
Tavsiye ederim efendim!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?