Sayfalar

1 Haziran 2012 Cuma

Pastırmalı Patates Köfte



Birkaç ay önce yabancı yemek programlarından birinde seyretmiştim. Onlar kalan patatesleri değerlendirmek için bacon'la yapmışlardı. O zamandan beri aklımda denemek. Geçen gün evde hazır hem pastırma hem de patates varken deneyeyim dedim. 4- 5 tane patatesi soyup, dörde bölüp haşladım. Pişince suyunu süzüp, patatesleri çatalla biraz ezdim. Biraz zeytinyağ, rendelenmiş kaşar, minik küp küp kesilmiş dil peyniri,tuz, karabiber, biraz muskat(rendeledim), bir çırpılmış yumurta ve küçük kare kesilmiş pastırmaları ekledim. Elimde köfte şekli verdim. Birazını sade olarak birazını da ekmek kırıntısına batırıp zeytinyağında kızarttım.
Dışı ekmek kırıntılı olanlar daha güzel oldu. Köfte olarak hazırladıktan sonra önce yumurtaya sonra ekmek kırıntısına batırsam belki daha da iyi olabilirdi. Bir dahakine öyle deneyeceğim. Ama lezzetli oldu!
Afiyet Olsun:))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?