Sayfalar

13 Temmuz 2012 Cuma

Bruschetta


Geçen gün nasıl canım çekti, uzun zamandır yapmamıştım. Baktım malzemeler var evde, hemen giriştim. Önce birkaç dilim tam çavdar ekmeğinin üstüne fırçayla zeytinyağ sürüp fırına verdim. Onlar fırında hafif çıtır hale gelene kadar ben de üst malzemesini hazırladım. Lapseki pazarından aldığım mis gibi domateslerin çekirdeklerini çıkarıp minik küp küp doğradım. Küçük bir baş kuru soğanın yarısını da aynı şekilde hazırladım ve ikisini biraz tuzla beraber karıştırdım. Ekmeklerin üstü sertleşmeye başlayınca fırından çıkarıp üzerine biraz diş sarımsak sürttüm ve üstüne domates-soğan karışımını  koydum. Fesleğenleri ince kıyıp, üzerlerine serpiştirdim ve biraz sızma zeytinyağı gezdirdim. En üste de rendelenmiş parmesan, yanına da soğuk bir roze şarap......:))
Afiyet Olsun!

NOT: Bruschetta başlangıç içindi tabii, bir de mantarlı kremalı makarna yaptım ki, of of of...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?