Sayfalar

9 Mart 2012 Cuma

Merhaba!

Sade peynirli kek yapıyorum ama dün paylaştığım tarifi ilk defa denedim ve sonucunu cok merak ediyordum(aynı tarifi balkabağı koymadan yapabilirsiniz, içine biraz limon kabuğu veya portakal kabuğu rendesiyle, çok guzel oluyor). Canım arkadasım Çiğdem'in teyzelerinin tarifi!
Balkabaklı peynirli kekimden ofise getirdim, fotograf cekmek icin, evde fırsat olmuyor Ecosumdan:)) Birkaç dilim getirdim yanımda, kardesime, kendime, bir dilim de gelen olursa diye... Allah eksik etmesin, dün misafirlerimiz çoktu, ben sadece çatalın ucuyla tadına bakabildim. Yiyenler arasında Erhan Abimiz de vardı, birkaç lokmadan sonra, heyecanla nasıl olmus diye sordugumda, konusmak istemedi. Meğer  o kadar hosuna gitmişki, konuşarak o anın keyfini bozmak istememiş! Tabii çok mutlu oldum.
Bu işin en güzel tarafı da pişirdiklerinizin beğenilmesi değilmi zaten...
Bugün kendim için de bir dilim getirdim, kısmet olursa keyfini çıkara çıkara yemeği hedefliyorum:))
Bu arada farkettimki ekmeğin tarifini vermedim, nedeni çok net bir tarifim olmaması, ben Şemsa Hn. tarifiyle(http://www.kulaktandolmatarifler.com/ )Slow Food'un tarifini(Facebook sayfalarında notlar bolümünde bulabilirsiniz) kafama göre karıştırıp yaptım. Henüz denemeler devam ediyor. İkinci ekmeğim birinciye göre daha başarılı ama tam içime sindiğinde kendi tarifimi de paylaşacağım.
Sevgiler,
Dilek

NOT: Balkabaklı peynirli keki yapmak isterseniz zevkinize göre tarçın ve zencefil miktarlarıyla oynayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?