Sayfalar

29 Mart 2012 Perşembe

Kişnişli Patates Salatası






5-6 tane patatesin kabukları soyup, dörde bölüp haşlıyorum. Haşlandıktan sonra daha sıcakken biraz sızma zeytinyağı gezdiriyorum ve tuzunu koyuyorum. Ilınmaya başlayınca da biraz mayonez, minik doğranmış kornişon, birkaç tatlı kaşığı kapari ve kıyılmış kişniş ekliyorum. Bu papates salatasını hep yaparım, bazen içine mısır tanesi ve soğan da (tuzla ovulmuş) koyarım ama son zamanlarda bu haliyle bizim evin favorisi oldu. Kişniş markette hep gördüğüm ama kullanmadığım bir ottu. Geçenlerde deneyeyim diye aldım. Maydanoz gibi gözüksede aroması çok farklı ve dozunda kullanılması gerekiyor, fazla kaçırılırsa pek hoş olmayabilir. Ama dozunda kullanılınca da gerçekten fark yaratıyor! Patates salatamın yeni versiyonu hem balığın yanına hem de hamburgerin yanına çok yakıştı:))
Deneyin derim...
Afiyet Şeker Olsun:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?