Sayfalar

30 Mart 2012 Cuma

Fırında Somon



Marine sosu için soya sosu, sızma zeytinyağı ve kekiği karıştırdım. Fırın kağıdı serilmiş kabın içindeki somonların üzerine döktüm. Sostan önce biraz tuz-karabiber de koydum. 200 derecedeki fırında 15-20 dakika pişirdim. Başka bir tarafta da patates püresi için patatesleri soyup, küp küp kesip haşladım. Pişince sızma zeytinyağ, biraz süt ve tuz ekleyip el blendırıyla püre haline getirdim. Blendırdan geçirince krema gibi oluyor, Ece çok seviyor. Ispanakları da biraz sarımsak ve sızma zeytinyağıyla beraber ayrı bir tavada hafif soteledim, söndürecek kadar. En alta patates püresini yaydım, üzerine ıspanak, en üste de somonu oturttum. Somonu pişirdiğim kabın dibinde biriken sosu da üzerine gezdirdim. Çoook güzel oldu:)) Esasında tam misafirlik oldu ama...
Afiyet Şeker Olsun:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?