Sayfalar

21 Mart 2012 Çarşamba

Tavuklu Salata



Benim favori salatam:)) Göbek, roka, tere, rendelenmiş havuç, kırmızı biber, salatalık, cherry domates, varsa avakado, bol maydanoz... Hepsi sırayla kat kat salata tabağına, tabağın her tarafında eşit miktarda olacak şekilde  konulur ki çatalı batırdığında çatala hepsinden gelsin(bütün malzemeleri büyük bir kapta karıştırıp sonra da paylaştırmaktan daha kolay geliyor bana). En üste de çok az zeytinyağ konmuş tavada pişirilmiş şerit veya kuşbaşı kesilmiş tavuk parçaları yerleştirilir. Onun üstüne de bol sos.
Sos için limon, sızma zeytinyağ, bol kekik, tuz ve bol hardal iyice çırpılır. Ben hardalını bol koyuyorum, sosun kıvamı koyu olunca daha çok seviyorum. Siz istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz. Gerçekten çok lezzetli oluyor, kızım Ece bile severek yiyor. Bu salatayı yapınca başka bir şey pişirmeye gerek kalmıyor zaten, tek başına öğlen veya akşam yemeği için yeterli oluyor.
Afiyet Şeker Olsun:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?