Sayfalar

9 Mart 2012 Cuma

Tavuklu-Pestolu Tost


Bayılırım sandviçe/tosta(benim için pek farkları yok, biri soğuk,öbürü sıcak), çok da güzel yaparım. Bazen yemek olsa bile canım ister. Hele domates zamanı şöyle güzel bir beyaz peynirle, taze ekmeğin arasına tereyağını sürüp, yeşil biber, salatalık, domatesle yapılan klasik anne sandviçi yok mudur! Küçükken de bazen özenirdim, kendime güzel bir sandviç hazırlardım. Tam oturup afiyetle yiyeceğim, kardeşim gelip el koyardı. Hadiii otur bir tane daha yap, sinir olurdum. Bunu geçenlerde kavga etmeye başlayan yeğenlerime anlattım, ortalığı sakinleştirmek için, çok hoşlarına gitti. Şimdi her görüştüğümüzde"Hala babam senin sandviçlerini alıp yiyordu hep dimi!?" diye sorup gülüyorlar. Bir zamanlar biz de kardeşimle çok kavga ederdik, onlar gibi. Bayılırdı beni kızdırmaya. Sandviç keyfimin bile içine limon sıkardı:))
Geçen gün gene canım yemek değilde sandviç çekti. Tahıllı ekmeğin arasına kendi yaptığım pesto(fesleğen zamanı bolca yapıp küçük kavanozlarda buzluğa atıyorum) sosundan bolca sürdüm. Bir gün önce tavada az yağda pişirdiğim tavuklardan kestim biraz, üstüne koydum, biraz kurutulmuş domates ve kaşar peynir, doğru tost makinasına, yanına da Uludağ gazoz :)))))

NOT: Bu tostun tavuksuz olanını çok yapıyorum, pesto, kurutulmuş domates, kaşar veya dil peyniriyle, çok güzel oluyor, tavsiye ederim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?