Sayfalar

2 Nisan 2012 Pazartesi

Izgara Kabak ve Hellim Peynirli Dürüm



Döküm ızgaramı aldım ya, aklımdakileri deniyorum fırsat buldukça. Cuma günü de market alış-verişinde eksik malzemeleri aldim ve eve gider gitmez bu dürümleri hazırladım. Bundan sonra sık sık yapılacaklar listeme girdiler:))
Önce sarımsaklı zeytinyağı hazırladım, bir kaseye sızma zeytinyağı ve içine de 2 diş ezilmiş sarımsak koyup, biraz beklettim. Sonra bu yağı, uzun ince dilimler halinde kestiğim kabak ve hellim peynirlerinin her iki tarafına da fırçayla sürdüm.Önce kabakları ve sonra da peynirleri iyice kızmasını beklediğim ızgarada pişirdim. Kabakların her iki tarafı için 4-5 dakika, hellim peyniri için de 2-3 dakika yeterli oluyor.





Buzluktan çıkardığım son pesto kavanozumu(fesleğen zamanı yapıp buzluğa atıyorum) sıcak suda çözüp, lavaşın üzerine geniş bir alana,  ince bir kat pesto sosu sürdüm. Üzerine de ızgara kabak ve hellim peynirlerini koyup lavaşı sardım. Çok basit ama çok lezzetli!
Afiyet Şeker Olsun:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?