Sayfalar

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Kahvaltım-Meyveli Yulaf Ezmesi


Hafta arası bizim evde kahvaltı sofrası kurulmuyor, çünkü Ece okulda yapıyor kahvaltısını. Hakan'la ben de yukarıda gördüğünüz meyveli ve kuruyemişli yulaf ezmesini yiyoruz. Yulaf ezmesine yumuşaması için önce sütü döküp, biraz bekletiyorum. Üstüne tarçın döküyorum. Biraz siyah kuru üzüm, 2-3 tane günkurusu kayısı(küçük küçük kesiyorum), bazen biraz elma(küp küp kesilmiş) bazen yarım muz(dilimlenmiş), en üste de genelde bir kaç parça ceviz, yoksa bugünkü gibi fındık da olabilir. Hem doyurucu, hem sağlıklı, hem lezzetli!!!  Sevgili doktorumuz Arı Balcı'nın tavsiyesi!
Afiyet Şeker Olsun:))

1 yorum:

  1. dunyanin en guzel kahvaltisi. ben de soya sutuyle meyve, kuruyemis ve yulaf ezmesini karistirip yemeyi seviyorum.:)


    bu arada cekilisime beklerim: http://the-lizard-queen.blogspot.com/2012/05/hediye-archie-granddan-harika-defterler.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız?