Sayfalar

7 Şubat 2012 Salı

Körili Tavuk


Malzemeler:
2 adet tavuk göğüsü
Mayonez
Tavuk suyu
Süzülmüş yoğurt
Köri
Tuz

Geçen hafta eşimin Fransa'da master yapan yeğeni tatile geldi. Özlemiştir diye rakı sofası hazırladım. Menüde önden çorba niyetine kemik suyuyla yapılmış yeşil mercimek, pastırmalı-sebzeli börek, körili tavuk, buğday salatası, benim spesyalim kurutulmuş domates ezmesi, yoğurtlu havuç, ton balığı soslu rozbif ve tatlı olarak da "Profiterolümsü" vardı. Hepsinin tarifini vereceğim. Kurutulmuş domates ezmesini versemmi bilemiyorum, seri üretime geçebilirim:))

Tavukları (ben "Orvital" alıyorum, tavsiye ederim) haşladıktan sonra bir güzel didikledim.
Geçen sefer aman mayonez fazla kullanmamayım derken biraz kuru olmuştu. O yüzden bu sefer biraz mayonez, 1 kaşık süzgeçte süzdürdüğüm yoğurt, 2-3 tatlı kaşığı tavuk suyu, biraz tuz, bol köri koydum.
Olay budur:))
Afiyet Şeker Olsun!!!

NOT: Bazen ceviz de koyuyorum, çok yakışıyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?