Sayfalar

17 Şubat 2012 Cuma

Rocky Road

Malzemeler:
1 paket pötibör bisküvi
300 gr bitter çikolata (ben 70% kakolu ETİ Karam tercih ediyorum)
125 gr (yarım paket) tereyağ
1 su bardağı fındık

Bu bir "Nigella" tarifi ve orjinalinde fındık yerine marshmallow var. Bayılıyorum o kadına, çok güzel yemekler yapıyor, hem yapıyor hem yiyor, tombul teyze ama çok hoş, çok güzel, kendiyle barışık...Onu yemek yaparken seyredince ben de hemen birseyler yapmak istiyorum:))
Bu tarifi orjinal haliyle, marshmallow'la da yaptım birkaç kere, öyle de çok güzel oluyor, böyle de:))
Bu sefer fındıklı yapayım dedim, aklımda bir de antepfıstıklı var, en kısa zamanda yapmam lazım.
Fındıkları önden kavurdum biraz, tadı ve kokusu daha bir öne çıkıyor kavurunca. Bir buzdolabı poşetine koyup, bardak altıyla vurarak iri kalacak şekilde de kırdım biraz. Bisküvileri de büyükçe bir kasede elimle kırdım. Çikolatayla tereyağını da bir tencerede beraber erittim ve fındıklarla beraber bisküvilere karıştırdım. Pişirme kağıdı serilmiş(donduktan sonra çıkartıp kesmesi kolay oluyor) küçük kare bir borcama yaydım.
1-2 saat dolapta bekledikten sonra çıkarıp küçük küçük kestim, üzerine de pudra şekeri serptim.
Çok fena birşey, çoook!!! Ne diyeyim, afiyet şeker olsun:)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız?